نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1119
-
الف
+

آغاز رقابت گروه دوم مرحله 18 بهترین مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»

اشتراک کنندگان گروه دوم مرحله 18 بهترین مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» امشب با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت هشتم مسابقه «نواهنگ 3» امشب جمعه 28 دلو(بهمن) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در این مرحله از برنامه اشتراک کنندگانی که به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند در قالب سه گروه شش نفره با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه دو نفر با رای داوری و یک نفر با آرای مردمی به مرحله 9 بهترین صعود خواهند کرد.

در قسمت دوم مرحله 18 بهترین مسابقه نواهنگ؛ «مصطفی افتخاری»، «حبیب مهاجر»، «محب تابان»، «عظیم حکیمی»، «بهزاد عزیزی» و «ناصر زمانی» در قالب دومین گروه شش نفره با یکدیگر رقابت می کنند.

گفتنی است فصل سوم مسابقه نواهنگ برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی»، «تواب آرش» و گردانندگی «نادیا پروانی» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 «محمدرضا احمدی»، «غلام سرور حسینی»، «فرهاد صدیقی»، «مصطفی بارز»، «مصطفی اصلان» و «نبیل الحان» در اولین گروه مرحله 18 بهترین با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها «غلام سرور حسینی» و «نبیل الحان» با رای هیات داوری و  «محمدرضا احمدی» با آرای مردمی به مرحله 9 بهترین راه پیدا کردند. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر